Dobra reklama to taka, która zainteresuje potencjalnego klienta. Dobra kampania reklamowa to taka, która sprawi, że zechce zostać na dłużej. Pomimo istnienia wielkich reklam, planowanych w najmniejszych szczegółach bardzo często wystarczy niewiele, drobiazg nawet, żeby firma stała się bliższa aktualnym oraz potencjalnym klientom.Cukierki reklamowe to właśnie drobiazg, który może być jednocześnie skuteczną reklamą, poprawiającą wizerunek firmy. Żeby ich użycie odniosło oczekiwany skutek, niezbędne jest postępowanie według określonych reguł. Przede wszystkim konieczne jest użycie cukierków stworzonych wedle najlepszej receptury. Odpowiedni smak oraz aromat jaki będą miały cukierki reklamowe to jeden z kluczy do osiągnięcia oczekiwanych rezultatów, czyli wzrostu zysków oraz zainteresowania. Aby otrzymać dobre słodycze najlepiej skorzystać z usług profesjonalnej firmy, która zajmuje się tylko tym, korzysta z dobrej receptury i pozwala wybrać dowolny smak słodyczy od owocowych po czekoladowe. Dobór smaku jest bardzo istotny, podobnie jak określenie wymagań związanych z opakowaniem cukierków.Cukierki reklamowe ze względu na swoją podstawową funkcję powinny reklamować firmę albo oferowane przez nią produkty lub usługi. Pozwoli to na zapamiętanie przez klienta nazwy miejsca, w którym je otrzymał. Cukierki są tym samym praktyczniejsze, niż rozdawanie breloczków, smyczy, a nawet długopisów. Zjedzenie słodyczy pozostawia dobre wspomnienie o firmie, pozostałych rzeczy ma się albo dużo rzeczy, albo często gubi się je w czasie codziennych obowiązków. Często są to również rzeczy rozdawane okazyjnie, podczas gdy cukierki reklamowe mogą stać się stałym elementem w placówce firmowej, z których każdy może skorzystać. Sprawia to pozytywne wrażenie, że firma dba o klienta, wychodzi do niego, zachęca oraz oferuje miły drobiazg, nie tylko na początek. Takie przekonanie pozwala na osiągnięcie cennej relacji pomiędzy klientem a firmą, która prowadzi do powstania lojalnych użytkowników. Wiele firm dba o przyciąganie nowych i jest to ważne, jednak równie ważne jest zadbanie o klientów już zdobytych, nawet jeżeli są to małe gesty, w postaci cukierków. Spowodują one, że firma będzie znacznie częściej polecana. Wiąże się to z nowymi zyskami i rozwojem, a przecież o to chodzi każdemu przedsiębiorcy.Cukierki reklamowe to również dobry sposób na reklamę inną, niż wszystkie, która wyróżni się pośród głośnych spotów reklamowych w radiu i telewizji. Jednocześnie będzie znacznie milsza, niż one.